05-02-2010

Daar doe je het voor


Drie jaar geleden kwam hij mij bij voor een familieopstelling. Hij was gestuurd door zijn werkgever. Hij was vaak ziek en dan doel ik niet op zo maar een griepje. Deze week ontving ik een mail van hem. Het ging over iets anders, maar en passant meldde hij dat sinds de opstelling nooit meer ziek geweest was. Hoewel ik me realiseer dat hij zelf het grote werk verricht heeft. Zijn systeem heeft de opstelling goed kunnen ontvangen en op de juiste manier verwerkt. Daarnaast zullen er waarschijnlijk ook andere synchroniciteiten een belangrijke rol gespeeld hebben. Toch vind ik het fijn en misschien is dat wel een stukje ego, om dit soort succes verhalen terug te horen. Het geeft een gevoel van het werkt ècht en daar doe je het toch voor.
Ik wens jou een fijn weekend toe met veel van zulke successtories.

Geen opmerkingen: