26-01-2010

Het perspectief van het innerlijk kind


Gister schreef ik al, dat ik dit weekend een opstelling ondergaan heb. Na een nacht vol dromen, realiseer ik me dat ik veel verwerk in de nacht. Deze keer ging mijn droom over de verschil in visie tussen mijn innerlijk kind en de (innerlijke) volwassene. Samen zijn zij hard bezig geweest om op één lijn te komen. Als een soort mantra werd er steeds gezegd: "dat wat het innerlijk kind gezien en ervaren heeft, is niet de werkelijkheid". Het ging in deze niet over het innerlijk kind afvallen, maar meer over geruststelling dat het kind niet bang hoeft te zijn en haar perspectieven mag bijstellen. Een interessante gedachtegang, waar ik vandaag de wijde wereld mee instap. Misschien is er in mijn drukke dag nog tijd en ruimte om hier een tekening over te maken. Voor mij een helende bezigheid. Ik wens jou vandaag ook een prettige en harmonieuze wandeling met jouw innerlijke kind toe.

Geen opmerkingen: