25-01-2010

Een weekendje in de klas......


Vrijdag en zaterdag heeft Ingrid Dykstra, schrijfster van het boek "Kind en Familielot" een tweedaagse workshop opstellingen verzorgd in het Bolwerk. Het thema was contact maken met je innerlijk kind. Voor mij een goede gelegenheid om zelf weer eens uitgebreid als representant in opstellingen te staan en zelf een vraag in te brengen. Ik weet natuurlijk als begeleider van (familie)opstellingen hoe doeltreffend een opsteling kan zijn en hoeveel impact deze kan hebben. Toch voelde het goed om zelf weer een keer in het speelveld te staan, om eens te meer te realiseren hoe het is om een opstelling te ondergaan. Ik zit dus nu nog volop te herkauwen. De rode loper is inmiddels uitgerold. Nu hoef ik er alleen nog maar op te stappen. Ik geloof dat het nog even tijd nodig heeft......

Geen opmerkingen: