28-11-2010

Ondersteuning van kristallen schedels



Het is ruim een jaar geleden dat ik voor de eerste keer in aanraking kwam met kristallen schedels; edelstenen geslepen in de vorm van een schedel. Ik moest er in het begin eerlijk gezegd niets van weten. Hoewel ik een liefhebber van stenen ben en er graag mee werk, stootte deze vorm me zelfs af. Ik werd er meerdere keren mee geconfronteerd en liep er met een boog(je) omheen. Een soort aantrekken en afstoten, voor mij zoiets als van "tussen leven en dood". Tot ik er in een consult mee mocht werken en de kracht kon ervaren. Mijn interesse werd gewekt. Inmiddels gebruik ik verschillende schedels voor mijn eigen ontwikkeling en bij de begeleiding van innerlijke reizen van anderen. Zijn zijn behulpzaam bij het werken op diepe lagen en geven toegang tot onbewuste informatie. Ben je geïnteresseerd om hier meer over te weten, dan raad ik je aan om eens contact op te nemen met Cocky van Dam .

Hoewel ik het bovenstaande filmpje ietwat Amerikaans vind, geeft het mijns inziens van de filmpjes die ik op youtube heb kunnen vinden, het meest to the point informatie over de werking en toepassingsmogelijkheden van kristallen schedels. Ik wens je veel kijkplezier.

Geen opmerkingen: