31-08-2009

De tijd vliegt


Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik ervaar op dit moment dat de dagen voorbij vliegen. Het gebeurt dikwijls dat ik me tegen de avond al niet meer kan voorstellen hoe de dag begonnen is. Enerzijds komt dat door de vele gebeurtenissen op een dag. Anderzijds heeft het wat mij betreft ook vooral met de intensiteit van de verschillende ontmoetingen te maken. Met de wetenschap dat het energietrillingsgetal tot 2012 nog verder in de versnelling gaat, probeer ik me wel eens voor te stellen hoe een dag er tegen die tijd uit ziet of beter gezegd hoe een dag dan voelt. Mijns inziens kan het niet anders dat het cognitieve "zijn" naar de achtergrond gaat verhuizen en dat het intuitieve "zijn" hoogtij gaat vieren. En nog verder in de overgave gaan, kan waarschijnlijk ook geen kwaad. Dat bij elkaar optellend, kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat het menselijke brein en "zijn" in de komende jaren al met al nog een hele verandering door te maken heeft. Ik wens je een fijne week toe op weg naar 2012.

Geen opmerkingen: