27-11-2008

Onvermijdelijke processen


Soms zijn transformatieprocessen onvermijdelijk. Al probeer je deze beweging met je verstand, fysieke zijn, defensiemechanismen of routinematige handelingen nog zo hard tegen te werken, je geestkracht heeft anders besloten. Het lijkt dan een ontwikkeling die zomaar uit de lucht komt vallen. Je was echter even vergeten dat je het verlangen meerdere jaren geleden via de energetische snelweg de lucht in gegooid hebt waardoor die nu als een boemerang naar je toe komt. Er rest dan nog één ding: overgave en meegaan op de stroom. Alle energie die je aan de weerstand besteedt, is verspilde moeite.
Toen ik recentelijk een dergelijk proces bij een klant mocht readen, stond ik letterlijk met mijn mond vol tanden. Daar waar ik normaal graag anderhalf uur aan het woord ben in een reading, kon ook ik alleen maar in de overgave en was na korte tijd klaar. Er was wat er was, zowel voor mij als mijn klant.

Geen opmerkingen: