14-02-2011

Talisman: Flower of Life

De meeste mensen weten dat ik niet zo heel erg van de sierraden ben. Je zult eerder een sjaaltje of bufje om mijn nek treffen dan een ketting.
Het zou zomaar kunnen dat er deze Valentijnsnacht verandering in is gekomen. Ik werd door mijn lief verrast met een mooie hanger, genaamd Flower of Life gemaakt door Diane Timmer (www.dianetimmer.com). De hanger gebaseerd op de vijf elementen waarin een turkoois is verwerkt, draagt de spreuk met zich mee: "mijn creativiteit is de sprituele voeding voor mijn ziel" en zorgt voor intuitie en bescherming. Ik weet niet wat het precies is, maar ik voel me vandaag anders, vooral lichter. Wellicht is het een samenloop van omstandigheden, want in mijn droom was ik ook betrokken bij een hele prettige groepshealing. Maar ik houd het er toch graag op dat deze flower of life voor mij werkt als een talisman. Bijzonder fijn om zowel hiermee als met de gever van dit prachtige cadeau zulke goede maatjes te zijn!

Geen opmerkingen: