14-02-2012

Intuitieve routeplanner

Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik net een sabbatical van negen weken gehad waarvan ik zes weken in Nieuw Zeeland doorbracht. De reden om naar dit land te gaan, was het bezoeken van mijn zus, die daar voor vier jaar woont. Daarnaast wilde ik graag twee weken alleen reizen om te ervaren hoe ik mezelf als gezelschap zou ervaren. Zonder vooraf plannen gemaakt te hebben hoe de route er uit moest zien, arriveerde ik in december in Nieuw Zeeland. Na een paar dagen zou ik alleen op pad gaan. Ik heb in een meditatie gevraagd welke richting passend voor mij zou zijn. Zo koos ik steeds opnieuw mijn weg. Daarnaast waren er een paar plaatsen waarvan ik het gevoel had, die moet ik echt bezoeken (terwijl de voorinformatie beperkt was).
Halverwege de reis ontmoette ik een Kiwi-meneer en die vertelde mij over Robert Coon en liet mij ook nog een kaart zien van belangrijke energiestromingen in Nieuw Zeeland. Ik vond het echt hele interessante materie en ben er volop ingedoken. En wat schetst mijn verbazing, de tocht die ik intuitief voor mijzelf uitstippelde en later met mijn partner vervolgde ging precies langs de belangrijkste energiecentra, spinnewielen en leylijnen van het land.
Zo ben ik in aanraking gekomen met verschillende (healing)energieen die nu nog volop aan het integreren zijn. En is mijn interesse gewekt om verder op onderzoek uit te gaan naar de mondiale energiestromingen en de chakra's van de aarde. Als er mensen zijn die hierover interessante lectuur, films of links hebben, ik houd me aanbevolen.


Geen opmerkingen: