08-02-2012

De deuren gaan weer open

Na een sabbatical van ruim negen weken open ik maandag a.s. weer de deuren van het Bolwerk en Coach-Inn. Ik heb een heerlijke tijd in Nieuw Zeeland gehad, waarin ik uitgebreid kennisgemaakt hebt met de Maoricultuur (die overigens minder prominent aanwezig was, dan ik gedacht heb) en de daar aanwezige healingenergie (die zich boven verwachting manifesteerde). Op dit moment ben ik die ervaringen nog volop aan het digesten en integreren zonder precies te weten waar dat heen gaat. Maar zoals met alles wat je meemaakt, het wordt een deel van jezelf en dat neem je mee in wie je bent, zet je in in dat wat je doet en kan door een ander opgemerkt worden als die daar een herkenning op heeft. Ik kijk dan ook uit naar vele mooie ontmoetingen in 2012. Voor de uitgebreide activiteitenagenda verwijs ik naar de website.

Geen opmerkingen: