09-06-2010

Vingerwijzing Gods


Gister ontving ik een astrologisch consult. Een prettig idee in deze tijd waarin ik ervaar dat er veel aan het veranderen is. In mij en rondom mij. Ik werd het meest getriggerd door de ontdekking dat er een yod-patroon, ook wel een "vingerwijzin gods" genoemd, in mijn horoscoop terug te vinden was. Na wat googlen om meer te weten te komen over waar dat precies over gaat (ik ben verre van een astrologe), begrijp ik dat een yod wijst op een verzwegen, verborgen of onderdrukt thema over meerere generaties. Het is de bedoeling dat de geborene de uitdaging aangaat om de antwoorden over dit thema te vinden en de innerlijke roeping te volgen. Hierbij kunnen ongekende talenten tot uitdrukking komen. Een interessant gegeven voor iemand die al jaren bezig is met familieopstellingen. Ik ben benieuwd of er zich nog een nieuw talent aan gaat dienen de komende tijd. Als ik mijn laatste aurareading moet geloven, dan zit ook dat er aan te komen. Altijd weer fijn om te constateren dat inzichten opgedaan in verschillende consulten toch allemaal naar één punt wijzen.

Geen opmerkingen: