29-06-2010

Horoscooptekeningen


Sinds ik een paar weken geleden een astrologisch consult gedaan heb, ben ik weer helemaal into de astrologie. Ik ben mij vooral aan het verdiepen in 'Jod-figuren' en ongeaspecteerde planeten. Daar heb ik nl. in deze tijd nogal "last" van. Karen Hamaker heeft daar een mooi boek over geschreven met als ondertitel "de vingerwijzing Gods" (ISBN 9074899218). Ik heb mij overigens laten vertellen dat tot 22 juli veel mensen heftige invloeden ondervinden van de actuele sterrenstanden. Enfin, terug naar mijn verhaal. Het studeren in de astrologie werd wat bemoeilijkt doordat ik tijdens een computercrash het programma waarmee ik horoscooptekeningen kan uitdraaien, kwijtraakte. Gelukkig heeft H. mij vandaag blij gemaakt en nu kan ik weer volop gebruik maken van Astroscoop plus, nederlandstalige astrologiesoftware, waar ik zeer tevreden over ben.

Geen opmerkingen: