14-06-2010

Een kijkje in de rookspiegel


Tijdens een dagelijks ritueel trok ik vanochtend het kaartje de "Rookspiegel" uit de Moeder Aarde Kaarten van Jamie Sams. De essentie van deze kaart:
"De grote rookspiegel weerspiegelt dat je de mythe achter je moet laten. Je bent wat je besluit te zijn. Verwijder het rookgordijn dat je natuurlijke talenten of waarde verbergt, en richt je op. Herken de terreinen die verder ontwikkeling behoeven, en ga eraan werken. Houd ermee op voor je potentieel terug te deinzen en leef naar je waarheid. Er bestaan miljoenen rolmodellen waaruit je kunt kiezen.".

Voor mij stof tot nadenken deze maandagochtend. Welk rolmodel zou ik aan willen nemen in deze levensfase? Weet jij het voor jezelf?

1 opmerking:

Unknown zei

Grappig om deze woorden te lezen, want dat is nu net het vraagstuk waar ik mee worstel. Hoe verwijder ik het rook gordijn! Ik voel dat ik op de goede weg ben!