06-03-2013

Human Design - leer jouw energie kennen



Een jaar of 8 geleden, maakte ik voor het eerst kennis met Human Design - een model om meer inzicht te krijgen in de energie die je als persoon bij je draagt. Het helpt om te ontdekken wie je ten diepste bent, welke strategie bij je past en waar je in het onderweg zijn mogelijkerwijs geconditioneerd bent geraakt. Vandaaruit kan je stapje voor stapje transformeren naar de persoon zoals je bedoeld bent. Het heeft mij in meerdere etappes al veel gebracht. Het bovenstaande filmpje licht een klein tipje van de sluier op.

Na lange tijd weinig met Human Design in mijn coachpraktijk gewerkt te hebben, kwam het gister in een training weer uitgebreid aan de orde. En toen dacht ik jeetje wat is het toch mooie materie. Misschien tijd om de studie (voor de vierde keer) op te pakken. In eerste aanzet om me nog meer te realiseren "hoe ik als koekje gebakken ben" - waar in mijn energie ik vooral gebruik van kan maken en wat ik wellicht beter kan laten omdat het gewoon niet bij me past.

Wil je weten welke design jij hebt, dan kun je jouw chart aanvragen bij Jovian Archive. Het is overigens niet echt makkelijk om hier zelf heel veel informatie uit te halen. Is dat wel je wens, dan kan ik je een bezoek aan de Soulcounselor van harte aanraden!

Geen opmerkingen: