01-06-2011

Interne bundeling van krachten

Zowel in mijn eigen processen als ook in de (energetische reading) vraagstukken die ik in mijn coachpraktijk voorgelegd krijg, ervaar ik dat dit een periode is waarin veel mensen bezig zijn om hun interne krachten te mobiliseren om te gaan doen waar voor ze gekomen zijn. Helaas gaan deze ontwikkelingen niet altijd zonder slag of stoot. Het is een transformatieproces op diepe lagen voorbij slachtofferschap, beschermingsmechanismen, overlevingstrategieen, oude overtuigingen en contracten. Soms voelt het eenzaam en lijkt het alsof de wereld tegen je keert, maar het gaat er juist om om naar binnen te keren, daar je eigen kracht te voelen, samen te brengen en deze via het hartchakra op authentieke, originele en ook creatieve manier te manifesteren. Meerdere malen heb ik in readingen ervaren dat de omgeving wel wil helpen, maar zelfs op het puntje van hun tong moeten bijten om dat niet te doen. Dit zou nl. eerder minder krachtig maken, dan krachtiger. Weet dat er altijd hulp is vanuit de voorouder lijn zowel in jouw stam als ook in jouw spirituele zielenwereld.
De kunst van het moment: blijf op je pad, voel je verlangen, ervaar je interne kracht en ga staan, staan voor jezelf.

Geen opmerkingen: