19-08-2010

What's in it for me


In de afgelopen dagen heb ik verschillende opstellingen mogen begeleiden met uiteenlopende thema's. Essenties die hierbij naar voren kwamen, gingen over de indonesische cultuur een plek geven, doorlopen op het eigen pad, in het eigen leven stappen, de juiste plek innemen in een patchwork gezinssamenstelling en een kijkje nemen in de spiegel van het "zelf". Na het begeleiden van de opstellingen begint mijn persoonlijke uitdaging. Uitpuzzelen, waarom ik juist in deze levensfase, deze opstellingen met deze thema's mag begeleiden en daaruit die lessen leren die voor mij van toepassing zijn. Gezien de vele thema's en de herkenbaarheid, geloof ik dat ik daar de rest van de dag wel zoet mee ben! Ik wens ook jou een fijne middag toe.

1 opmerking:

Unknown zei

dat mocht je wel zeggen, what's in it for me, het leek wel een uitgebreid buffet in een spiegelzaal, waar ik bij alle gerechten een innerlijke herkenning had...