20-05-2010

Alles komt op het juiste moment


Zowel in mijn rol als leverancier, als in mijn rol als klant realiseerde ik me deze week weer zo dat alles op het juiste moment komt, al voelt dat soms even heel anders.
Zo zou ik een maand geleden onder begeleiding een innerlijke reis maken. Ik was er (in mijn wiebeligheid) voor mijn gevoel écht helemaal aan toe. Helaas werd deze vanwege ziekte van mijn "reisleidster" afgezegd. Rationeel geen probleem, gevoelsmatig moest ik even slikken. Nu een maand later kwam het er wel van. Het werd me zo duidelijk dat het moment helemaal klopte. Door een "gedwongen" verandering in volgorde van ontmoetingen, het voeren van verschillende gesprekken, het ontvangen van een reading en een massage kon ik nu op een diepe laag reizen. Dit was mij een maand geleden zeker niet gelukt. Het was voor dat moment waarschijnlijk wel een opkikker geweest, maar ook niet meer dan dat, terwijl het nu voelt als een wezenlijke verandering :)

Geen opmerkingen: