28-04-2010

1000 fans nodig voor goedlopend bedrijf


Vandaag ontving ik een nieuwsbrief van een coachblad met daarin een interessant artikel van Laura Babeliowsky met als titel: Om je als ZZP-er uitstekend te redden zijn 1000 fans genoeg. Een interessant gegeven, juist nadat ik het een paar weken even wat rustiger heb gehad. Al had ik hier zelf om gevraagd omdat ik graag wat tijd wilde hebben om met mijn eigen processen aan de gang te kunnen, het gaf toch weer een beetje paniek. Helaas werkt het meestal zo, dat ik tegen die tijd dat het aantal klanten weer toeneemt, ik me realiseer dat ik weer niet genoeg genoten heb. Blijkbaar een moeilijke te leren les dat:
- er genoeg is voor iedereen
- bij volledige overgave alles op het juiste moment tot je komt
- en...........ik volgens mij 1000 fans heb.

Volgens mij voldoende reden om snel naar buiten te gaan en te genieten van het mooie weer en een paar dagen vrij. Mijn agenda begint nl. weer vol te lopen...........:)

Geen opmerkingen: