17-12-2010

Verhoogde trilling

Dat de energetische trilling op onze aardbol bezig is zich te verhogen, is voor mij een gegeven. Daar hebben we als mens ook mee te maken. We worden geacht om ons aan deze vernieuwde trilling aan te passen. Als het niet goedschiks gaat, dan komt het met meer heftigheid. Eén van de redenen waarom veel mensen ervaren dat zij in transformatie zijn. Om dit proces te ondersteunen kocht ik enige jaren geleden een i-doh, een ontstoringsapparaat dat helpt om te gronden en steeds hogere frequenties uitzendt dan in de omgeving aanwezig, waardoor een balans ontstaat tussen de omgeving en het aanwezige leven daarin. Door alle ontwikkelingen op aarde en in de kosmos, is de i-doh inmiddels aan een upgrade toe. De energetische trillingen zijn zo hoog geworden, dat de i-doh op nieuwe frequenties afgesteld mag worden. Als ik me dat realiseer dan word ik bewust van de grootsheid van de processen waar we met zijn allen op dit moment mee bezig zijn en wat de consequenties zijn voor iedere individueel en ook als groep. Ik wens mezelf, jou en jullie veel succes in deze.

Geen opmerkingen: