08-07-2007

Diepgaand gourmetten


Gisteravond kwamen dierbare vrienden van mij eten. Ik hou van gezelligheid, lekker eten en een goed gesprek. Dus tijd om een leuke maaltijd uit de kast te halen. Enige tijd geleden brachten vrienden van Jeannette ons op een goed idee. Een coachgourmet. Niet gewoon gourmetten met veel vlees, vette saus en stokbrood, maar het klaarmaken van heerlijke gerechtjes in de kleine pannetjes van het gourmetstel. Wij hebben er een eigen draai aan gegeven door bij elk gerecht een vraag te verzinnen, die aanleiding geeft tot een persoonlijke noot. Zo hebben we dit concept gisteravond ook toegepast. We hebben heerlijk gegeten en zulke mooie gesprekken gehad. De vragen wie zijn jouw grootste liefdes, welke droomreis zou je willen maken en wat is voor jou de ver van je bedshow, hebben ons deze hele avond beziggehouden. En eerlijk gezegd niet alleen gisteravond, ook vandaag gonst het nog na in mijn hoofd. De antwoorden van een ieder waren zo diepgaand, kwetsbaar en eerlijk dat ik al werkend in de tuin nog heerlijk heb zitten nakauwen.
En........wil je ook een keer zo'n inzichtgevende en onthullende maaltijd tijdens een dagje uit van het werk, je verjaardag of gewoon zomaar? Ik organiseer en begeleid graag zo'n coachdiner voor je!

Geen opmerkingen: