25-11-2008

Kleurenpunctuur


Van acupunctuur had ik al veel vaker gehoord. Vandaag heb ik mogen ervaren hoe het is om een behandeling te ondergaan met kleurenpunctuur. Op basis van een intakegesprek, het kiezen van aurasomaflessen en een innerlijke reis werd een protocol opgesteld om specifieke plekken op en in het lichaam met een lichtpen van kleur te voorzien.
Het was bijzonder om de verschillen te voelen in de reacties in mijn lijf bij het toevoegen van rood, groen, blauw, purper, geel etc. Het was net of ik iedere keer een andere bril op kreeg, die maakte dat heel uiteenlopende gevoelens, gedachten, overtuigingen en wisselende perspectieven aan me voorbij kwamen. Een hele reis op zich. Het voelde aan als een bewustzijnsverruiming, al moeten alle ervaringen nog indalen. Ik ben benieuwd naar de dromen, verschuivingen en effecten de komende tijd. In elk geval realiseer ik meer dan eens, hoe belangrijk en onmisbaar kleur in het bestaan van de mens is. Welke kleur voeg jij aan jezelf toe vandaag?

Geen opmerkingen: