29-11-2007

Een origineel cadeau


Ik kreeg gister van een dankbare coachklant een origineel cadeau. Zij verraste mij met 10 dozen tissues. Zij heeft zichzelf toegestaan om tijdens het coachtraject zoveel los te laten, dat er aardig wat van deze papieren velletjes doorheen zijn gegaan. Ik wist niet dat er zoveel soorten en maten op de markt verkrijgbaar zijn. De komende tijd ga ik me naast coaching bezig houden met het testen van de verschillende kwaliteiten. Ik zal over een tijdje mijn ervaringen in deze met jullie delen. Wil je onder begeleiding ook onnodige ballast loslaten, weet dan dat je jezelf bij mij niet hoeft in te houden. Met deze voorraad tissues kunnen er heel wat tranen van verdriet en blijdschap geabsorbeerd worden. Want coachen gaat zeker niet alleen over pijn en verdriet, maar zeker ook over het vieren van successen en het verwonderd zijn over alle nieuwe mogelijkheden die zich openbaren.

Geen opmerkingen: