28-06-2007

Vooruitziende blik?


Gister schreef ik over het sluiten van deuren. Eigenlijk wist ik niet zo goed waarom ik dit onderwerp uitgekozen had. Deze inspiratie kreeg ik terwijl ik op de fiets zat en ik was er ook niet meer van af te brengen.
Vandaag gaf ik een oudere dame van 68 jaar met diverse fysieke beperkingen een aurareading. Zij kreeg de boodschap dat ze een deur moest sluiten zodat zij hele onbekende, voor haar ook niet voor mogelijk gehouden gebieden mag en kan gaan verkennen. Het gaf haar een hele nieuwe kijk op haar, nog voor liggende leven.
Aansluitend kocht ik een set chakrakaarten. De eerste kaart die ik trok, ging over deurtjes in het hart. "Of je nu aan de ene kant of aan de andere kant van de deur staat, je staat er altijd voor en hij belemmert je telkens de doorgang, maar als je hem zelf gesloten hebt, beschik je ook over de mogelijkheid om hem weer te openen".
Welke deur ga jij sluiten en waar leidt de deur naartoe die je gaat openen?

1 opmerking:

Unknown zei

De deuren van het hart gaan naar binnen open... alsdus W.V. gister.